Нема цену

Овај пројекат обухвата 20 пажљиво одабраних ИДЕА, Рода и Мерцатор продавница, у којима ће се у посебно дизајнираним розе кутијама, купцима понудити куповина две јабуке, које немају цену, али много вреде, а вредносни износ ће одабрати сами купци, од 3 понуђене опције.

 

Као симболичну подршку кампањи, прве јабуке купиле су проф. др Даница Грујичић, министарка здравља у Влади Републике Србије, др сц. мед. др Јелена Бокун, председница Друштва Србије за борбу против рака, и Виолета Ковачевић, генерална директорка компаније Мерцатор-С, у оквиру које послују ИДЕА продавнице, Рода маркети и Мерцатор хипермаркети.

„Морам да се посебно захвалим Меркатору, Идеи и Роди што су направили акцију која ће помоћи да информације о малигним болестима допру до свих. То је потребно зато што су се многе ствари промениле. Данас рак не значи бити осуђен на смрт. Као што се пију лекови за хипертензију, ја сам убеђена да ће за коју годину бити исти такав третман за било коју малигну болест. Велика захвалност компанији јер су се досетили да, симболично преко јабуке која означава здравље, започну једну дивну акцију која ће помоћи Друштву Србије за борбу против рака да прошири своје активности и да више ради на превенцији ове болести”, рекла је проф. др Даница Грујичић, министарка здравља у Влади Републике Србије.

Иако кампања носи назив „Нема цену“, цео пројекат је изузетно важан за све који се боре са овом болешћу, јер ће цео приход од продаје јабука бити дониран Друштву Србије за борбу против рака.

„Ова кампања је изузетно лепо презентована и заиста се надам да ће бити успешна. Друштво Србије за борбу против рака основано је с почетка 20. века, пре готово 100 година, као четврто друштво такве врсте у свету. Ми нисмо друштво здравствених радника и пацијената, него свих грађана, и сваки грађанин може да буде наш члан”, рекла је др сц. мед. др Јелена Бокун, председница Друштва Србије за борбу против рака, и додала: „Желимо да модернизујемо начин рада и финансирања, и зато се захваљујемо Министарству здравља и Меркатору на овој кампањи, и помоћи да унапредимо наш рад и приближимо се широј јавности.”

Иако у трговини све има своју цену, Мерцатор-С је први пут покренуо кампању која “нема цену”, али има велику вредност за све којима овакав вид подршке значи.

„Ми годинама водимо рачуна о здрављу наших запослених, и сада смо желели да покренемо кампању која ће и широј јавности скренути пажњу на бригу о здрављу. Пошто 65% наших запослених чине жене, одлучили смо се да пројекат ‘Нема цену’ покренемо баш у октобру, када се обележава месец борбе против рака дојке. Целокупан приход од продаје јабука, које су симбол здравља, биће преусмерен на Друштво Србије за борбу против рака“, рекла је Виолета Ковачевић, генерална директорка компаније Мерцатор-С, и додала: „Желела бих да, у име свих мојих колегиница, а има нас готово 6.000, изразим велику захвалност министарки Даници Грујичић и докторки Јелени Бокун, што су својим присуством и професионалним ауторитетом, помогле промоцију једног овако дивног пројекта.”

Јабуке са ознаком „Нема цену“ можете пронаћи у 20 пажљиво одабраних ИДЕА, Рода и Мерцатор објеката, у Београду, Новом Саду, Нишу, Крагујевцу и Чачку.